Strani

nedelja, 3. januar 2016

SREČNO 2016

Najprej vsem skupaj eno lepo leto, ki se je pravkar začelo. Naj se vam uresniči vse, po čemer hrepenite. Predvsem pa vam želim veliko kreativnosti, domišljije in prostega časa, zase vem, da je slednji tisti najbolj vprašljiv :D Obljubim, da bom v letošnjem letu bolj pridna s pisanjem bloga :D

Leto se je zame super začelo, saj sem končno dobila svojo lastno sobico, v kateri se bom lahko sedaj prepuščala domišljiji in v miru ustvarjala. Sobica mi bo tudi kot zatočišče, da se bom tudi malo sprostila in prepustila tišini, ki je pri dveh malčkih res redka :D

Prav tako je pa čas izdelave božičnih voščilnic za mano (vsaj za nekaj časa), ker sem zadnja dva meseca res le te izdelovala in so me popolnoma izčrpale. Končno bo paleta voščilnic spet bolj raznolika, in kaj je najlepše kot začeti novo ustvarjalno leto z najljubšim motivom - metuljčki. 

Danes sta tako nastali dve metuljčkasti voščilnici, pri katerih sem uporabila šablonico metuljčeka od Memory box Pippi butterflie (http://www.rayher.si/izdelek/AA%2098508/sablona-memory-box-pippi-butterfly). Prvi sem seveda dodala še napis Vse najboljše od Najlepšega para (http://www.rayher.si/izdelek/TZB44/rezalne-sablone-vse-najboljse-2), druga je pa polepšana še z Marian design 3D rožicami, ki so res uporabne različne ustvarjalne projekte. Rožice sem naredila iz murvinega papirja, ki je bele barve, nato pa s čopičom le zasenčila konice listkov z Gelatosi, ki postajajo moji najljubši pripomočki, ker so res vsestranski. S tem sem rožici dodala malo globine in izgled naravnosti.


Ni komentarjev:

Objavite komentar