Strani

ponedeljek, 4. januar 2016

SREČA

Mislim da je ni ustvarjalke, ki ne bi imela v svoji zbirki vsaj kakšne šablone Tine Baša in njenega Najlepšega para (http://www.najlepsi-par.si/). Tudi sama sem, če lahko tako rečem, malček obsedena z njimi, ker so res krasne. In prav danes, na tale super in lep zasnežen dan, ko vidim v svojih otročkih iskrico veselja in sreče, ni boljšega, kot dan zaključit še s kakšno voščilnico. In ker sem srečna, je seveda bila inspiracija danes usmerjena ravno v Tinino šablonico Sreča. 
Prva voščilnica je nekoliko v vintage stilu, v belo-vijola-zlati kombinaciji. Za osrednji motiv sem uporabila decoupage liste Downton abbey.
Druga pa je v belo-modri kombinaciji in tudi tule sem uporbilaa eno izmed najpriljubnejših šablonic, orhidejo Mariane design.
Voščilnici prijavljam v Prva letošnja galerija


2 komentarja:

  1. Draga Valentina, hvala za tvoje prijazne besede in prav lepo je prebrati tvoje besede o sreči. Naj je bo za vse vas v letošnjem letu res veliko.... Obe voščilnici sta mi pa zelo, zelo lepi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Tina. Bom a še enkrat naložila povezavo v tvoj blog, ker sem ob spremembi imena svojega bloga, prejšnjega odstranila :D

    OdgovoriIzbriši