Strani

sreda, 14. junij 2017

POMANJKANJE ČASA :)

V zadnjem času je moj blog precej sameval in je na prvi pogled izgledalo, kot da je moje ustvarjanje počivalo. V resnici je pa ravno obratno, kajti toliko naročil, kot sem jih imela v zadnjih mesecih, še ni bilo :) Primanjkovalo je le časa, za stvar poslikat in kaj več napisat o njih. In ker časa še vedno ni veliko, bo tudi tale objava bolj kratka, in le pokažem, kaj je v moji delavnici v tem času nastajal. So pa predvsem to leseni izdelki. Obljubim, da bo naslednja objava malo daljša, saj sem na testiranju imela krasno šablonico, prav tako so pa na vrsto končno prišli novi distressi oxide.

Tablica s podatki ob rojstvu otroka





Poročni šopki iz lesa


 
Lesena tablica otrok v avtu



Lesena knjižna kazala




poročna vabila 

50 enakih poročnih vabil, ki so mi pustile mišice v rokah in malo nakravžljale lase :) izziv in pol v glavnem :)



In ker kljub temu, da so izdelki iz lesa, nisem zmogla brez papirčkanja :) in seveda uporabe šablonic najlepšega para, prijavljam izdelke v Galerijo meseca junija.
Šablonice,ki sem jih uporabila pa so:

Ni komentarjev:

Objavite komentar