Strani

torek, 17. januar 2017

DARILO OB ROJSTVU

Danes sem bila postavljena pred težak izziv 😊😊in sicer sem morala izdelati darilce in voščilnico ob rojstvu male deklice. To sploh ne bi bil noben problem, če ne bi morala jaz, ki ENOOOOOSTAVNO obožujem punčkaste žive roza barve, tole izdelati za mamico, ki teh barv sploh ne mara 😊😊Uf, dela sem se lotila kar mal s strahom, ampak upam, da mi je naloga uspela.

Najprej sem torej izdelala držalce. Na srečo sem vsaj pastelno viola lahko uporabila 😊😊 Da sem držalo malo poživila sem uporabila močnejši rumeno.

Nato pa sem izdelala še ujemajočo voščilnico za malo deklico, ki je pravkar prikukala na svet.


Svoj izdelek prijavljam v Craft-alnico Izziv #177: NOV ZAČETEK

6 komentarjev:

  1. Čudovito darilo si pripravila za rojstvo male Eve. Držalce je krasno, voščilnica pa tako ljubka.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prepričana sem, da sta zadovoljni obe - mamica in ti kot ustvarjalka, saj ti je krasno uspelo. Pozabila sem tretjo zadovoljno udeleženko - malo Evo - torej kar tri. Zadovoljstvo pa čutimo tudi me, ki lahko občudujemo tvoja izdelka. Tole ustvarjanje pa resnično naredi srečnih cel kup ljudi ;-)
    Hvala za sodelovanje pri izzivu CRAFT-alnice, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo kako lepa pozornost ... še darilce za mami :-)) Voščilnica je zelo lepa in krasno si jo sestavila :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno si se znašla z barvami in naredila lušen komplet.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooo, kakšno lepo držalo za dudiko si naredila, pa tudi voščilnica je zelo simpatična. Tudi zame bi bila naloga trd oreh saj za male deklice najraje uporabljam roza odtenke.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito, krasna ideja in izvedba, tudi mene pri malih pupah kar vleče v roza barvo in ti si izziv več kot odlično izpeljala, hvala, ker deliš z nami v CRATF-alnici, lp, T.

    OdgovoriIzbriši