Strani

sreda, 2. avgust 2017

NAMESTO KLASIČNE OBLIKE VOŠČILNCE ....

Ponovno je nastala še ena voščilnica v mojih najljubših barvah - še dobro, da so ravno te barve všeč tudi moji najstarejši nečakinji, kateri je voščilnica tudi namenjena. Pri 12ih letih je namreč že kar težko obdariti nekoga s pravim darilom - najstništvo je ITAK (bi rekla moja petletnica) zelo zanimiva stvar, a le kdo se sploh še spomni, kako trmasto bitje je bilo takrat. 👧👧👧
Ravno zato smo se odločili, da slavljenki raje podarimo €, ker ima željo po novih rolerjih. In tako je padla ideja, da zakaj pa ne bi evrčkov spakirali kar v papirnat roler - in nastala je neklasična oblika voščilnice (priznam, take imam še najraje).


  • Najprej sem na osnovo za voščilnice 15x15cm narisala obliko rolerja in ga izrezala. Nato sem izrez namazala z gessom (kot sem že prejšnič omenila, za uporabo distress oxidov sploh ni potreben akvarelni papir ampak se super ujamejo še z gessom, poleg tega pa ta doda še neko trdnost izdelka). 
  • Ko se je gesso posušil, sem z vročim embosiranjem in versacolor blazinico ter prahci za embosiranje odtisnila nekaj štampiljk - napis in rožice iz kompleta Okrasimo s cvetjem
  • Sledilo je senčenje z distress oxidi in nato z razpršilko za vodo še dodajanje efektov - postopek sem večkrat ponovila, da je bila barva na nekaterih delih močnejša.
  • Z luknjačem sem nato izrezala luknjice in vanje namestila darilni trak - tako ima voščilnica tudi neklasično odpiranje, saj je "vezalka" tista, ki drži spodnji in zgornji del osnove skupaj.
  • Izrezala sem še 4 kroge, ki so služili za koleščka in voščilnica je že imela podobo rolerja.
  • Z rezalnima šablonama iz kompleta Dragocena srca sem izrezala največja srčka, polnega sem osenčila z eno barvo, detajliranega z drugo. Izrezala sem še številko 12 in jo osenčila z enako barvo kot polni srček, nato pa sem jo še embosirala s prozornim prahcem z bleščicami, da je številka prišla do izraza. Ko sem vse skupaj nalepila sem čez cel izrez nanesla še Glossy accents.
  • Ker je seveda to voščilnica za rojstni dan, sem nazadnje še izrezala napis Vse najboljše, ga osenčila z že uporabljenimi barvami in ga poudarila z glossy accents.


  • Odločila sem se, da okrasim še kuverto za voščilnico. Za okraševanje sem uporabila kar negative izrezov, ki so ostajali na mizi. Negativ sem uporabila za šablono, ki sem jo nato senčila z distress oxidi. Čez osenčene dele sem nazadnje nanesla še glossy accents, da je kuverta postala nekoliko bolj razgibana - kot so dvanajstletnice 💪😜 in nanesla še nekaj pikic s pearl pen.



V samo voščilnico sem na koncu dodala še enak trak, ki je uporabljen za vezalko in v ta trak ovila denar za slavljenko.
In kar je najpomembneje, vsaka minuta dela je bila poplačana, ko sem videla veselje na nečakinjinih očeh, ko je zagledala voščilnico 😍


Tudi ta izdelek prijavljam v Najlepši par - galerija meseca avgusta.

Ni komentarjev:

Objavite komentar